Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

CSERE ÉS VISSZAKÜLDÉS

 

MIT TEGYEN, HA KI SZERETNÉ CSERÉLNI A TERMÉKET:

A termék cseréjére sértetlen állapotban az eredeti csomagolásában kerülhet sor, kérjük küldjön fényképet a termékrőlA cseretermékkel kapcsolatban egyeztethet a 06-30/991-5327 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között.

A csere költsége utánvétként a futárnál fizetendő: 1.500.-Ft táska, 2.500.-Ft bőrönd esetében.

A futárt mi indítjuk az Ön címére a cseretermékkel. Viszi az Ön által kért cserét és elhozza az Önnél lévő terméket.

FONTOS! Kérjük, hogy az Önnél lévő terméket eredeti csomagolásába helyezze vissza és biztonságosa zárja le, hogy szállítás közben ne sérülhessen.

MIT TEGYEN, HA VISSZA SZERETNÉ KÜLDENI A RENDELT TERMÉKET?

A sértetlen terméket az eredeti csomagolásában 30 napon belül visszaküldheti címünkre:

 

1101 Budapest, Kőbányai út 36.

 

FONTOS! Kérjük, hogy az Önnél lévő terméket eredeti csomagolásába helyezze vissza és biztonságosa zárja le, hogy szállítás közben ne sérülhessen.

Ha bármilyen kérdése lenne, kérjük forduljon hozzánk bizalommal:

  • telefonon a 30/991-5327 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: info@taskam.hu

A termék árát utalással térítjük vissza Önnek, kérjük adja meg bankszámlaszámát külön papírra írva (ne a számlára), a dobozba helyezve.  A számlát is mindenképpen szükséges mellékelnie!

MIT TEGYEN, HA A NEM AZ ÖN ÁLTAL RENDELT TERMÉK KAPTA VAGY HIÁNYOS A KÉZBESÍTETT CSOMAG?

Előfordulhat, hogy csomagjában nem az Ön által rendelt termék található vagy hiányos. Ilyen eseten kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat:

  • a 30/991-5327 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy e-mailben: info@taskam.hu