Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések GY.I.K.

►Mennyibe kerül a szállítás/postaköltség?

A szállítás legalacsonyabb összege 800 Ft, legmagasabb összege 1 390 Ft, kivéve ha eléri a 25 000 Ft-os kosárértéket, és előre utalással fizet, mely biztosítja Önnek az ingyenes szállítást.

►Hogyan fizethet?
Fizetni online, Barionon keresztül bankkártyával, vagy bankszámláról utalva (erre a bankszámlaszámra: 11708094-21465284-00000000), vagy csomag átvételekor készpénzben és bankkártyával is lehetséges a futárnál.

►Hány napon belül érkezik meg a csomag?
A rendelés feldolgozását követően azonnal átadjuk a GLS számára a csomagját, melyet 1-2 napon belül kézbesítenek is.

►Hogyan kérheti a termék cseréjét?
A termék cseréjét kérjük emailben (ugyfelszolgalat@taskam.hujelezze, és küldjön egy fényképet a termékről, továbbá jelölje meg azt is, hogy melyik termékre szeretné kérni a cserét. Ha a kép alapján rendben van a termék akkor elindítjuk a csere folyamatot, melyről természetesen tájékoztatjuk Önt. Mi küldjük ki a futárt, akitől áttudja venni a kért terméket és át is tudja adni neki a visszaküldésre szánt csomagot. A csere költsége, mely utánvétként a futárnál fizetendő táska esetén 1.550.-Ft, bőrönd esetén 2.550 Ft. Bővebb információ a "Csere és visszaküldés" menüpont alatt található.  

►Mit kell tennie, ha el szeretne állni a rendeléstől?

A sértetlen terméket, sértetlen csomagolásban, azt dobozba vagy zacskóba téve és úgy leragasztva 14 napon belül visszaküldheti címünkre: Yang Sisters Kft. 1103 Budapest, Vasgyár utca 15. 1. emelet.

A termék árát utalással térítjük vissza Önnek, melyhez kérjük adja meg bankszámla-számát egy külön papírra írva (ne a számlára), és a csomagba helyezve.

►Mennyi időre mire visszautalják az összeget?

Lehetőség szerint minél hamarabb, de legfeljebb 14 munkanapon belül.

►Mi a teendő ha lemaradt egy termék a rendelésből vagy nem azt kapta amit rendelt?
Ebben az esetben, kérjük azonnal hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat munkanapokon, 9:00 - 16:00 között, a a 06/1-4433-001-es telefonszámon.

►Hogyan érvényesítheti a kedvezményes kupon kódot?
Rendelés leadása alkalmával fog találni egy "Kedvezményes kupon" sort; ide kell beírni a kuponkódot, majd érvényesíteni azt.

►A termék nincs raktáron, mikor lesz újra készleten?
A hiányzó terméket minden esetben igyekszünk minél hamarabb pótolni. Illetve egy adott termék részletes információjáról érdeklődhet ügyfélszolgálatunkon a 06/1-4433-001-es számon is.

►Milyen előnyökkel jár, ha saját fiókja van a weboldalon?
Az egyik és legfontosabb előny a pontgyűjtés lehetősége, mivel minden vásárlás összege után hűségpontokat kap, melyeket a következő rendelésénél bármikor beválthat! 1 Ft 1 pontnak felel meg. A pontokat egy teljes évig gyűjtheti, és így akár egy ingyen terméket is vásárolhat magának, vagy megspórolhatja a szállítás költségét!  Hamarabb értesül akcióinkról, kedvezményes kuponjainkról, VIP kedvezményeinkről. Emellett könnyebben nyomon követheti korábbi rendeléseit is.

►Hogyan iratkozhat fel hírlevélre?
Weboldalunk legalján a "Feliratkozás hírlevélre" sávban adja meg nevét és email címét, majd kattintson a "Feliratkozom" gombra.

►Hogyan iratkozhat le a hírlevélről?
Minden hírlevelünk alján megtalálhatja a "Leiratkozás a hírlevélről" feliratot, melyet megnyomva leiratkozhat a hírlevélről.

►Mit tegyen, ha elfelejtette a jelszavát?
Elfelejtett jelszavát a "Bejelentkezés" gomb alatt található "Elfelejtett jelszó" megnyomásával tudja újraaktiválni.

►Hogyan veheti fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal?
Telefonon: 06/1-4433-001, munkanapokon 9:00 - 16:00 között
Emailen: ugyfelszolgalat@taskam.hu

►Hogyan tekintheti meg a rendelése állapotát?

A rendelése állapotáról emailben kap értesítést Tőlünk.

►Mit jelentenek a megrendelés állapota alatt feltüntetett kifejezések?

- Számlázásra vár: a számla generálása folyamatban van, a rendelés raktárnak való átadásához, és a szállítás megkezdéséhez

- Kinyomtatva: ebben az esetben a GLS címke már kinyomtatásra került, de még nem lett átadva a raktárnak 

- Banki utalásra vár: a banki utalás beérkezésére, vagy annak ellenőrzésére vár

- GLS címke raktárnak átadva: ebben az esetben kollégáink már kinyomtatták a szállításhoz szükséges címkét a csomaghoz, és átadták a raktárnak így 1-2 napon belül várhatóan meg is történik a rendelés kiszállítása.

- Szállítás alatt: csomagot a GLS 1-2 napon belül kiszállítja.

- Törölt: törölt megrendelésre általában a vásárlóval egyeztetve, vagy a vásárló kérésére kerül sor.

- Fizetésre vár, sikertelen Barion-os fizetés: ebben az esetben nem sikerült a Barion felületén az online átutalást végrehajtani, ilyen esetben kollégáink keresni fogják Önt!

- Rendelés kézbesítve: a rendelés kiszállítása a megadott címre, vagy csomagpontra megtörtént.

- Rendelés visszaküldve/elutasítva: ilyen esetben a kiszállítás sajnos sikertelen volt, vagy a vásárló nem vette át a csomagot.

►Módosítható vagy törölhető a megrendelés?
Igen, emailben az ugyfelszolgalat@taskam.hu címen, vagy telefonon a 06/1-4433-001-es telefonszámon teheti meg, munkanapokon 9:00 - 16:00 között.

►Biztonságos az online fizetés a webshopban?

Természetesen igen, a Barion egy okos, és biztonságos fizetési rendszer, amit több mint 8000 webshop alkalmaz. Webes böngészőben, és okostelefonra letölthető applikációval is működik, melyen Barion tárcáddal egy egyszerű jelszó megadásával fizethetsz gyorsan, biztonságosan. A pénzküldés egy másik Barion tárcába teljesen ingyenes, bármikor végrehajtható, és azonnal megérkezik!