Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Visszaküldés és csere

MIT TEGYEN, HA KI SZERETNÉ CSERÉLNI A TERMÉKET MÁS TERMÉKRE?

A termék cseréjére sértetlen állapotban becsomagolva kerülhet sor, kérjük küldjön fényképet a termékről. A cseretermékkel kapcsolatban egyeztethet a 06/1-4433-001 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 16:00 óra között, vagy az ugyfelszolgalat@taskam.hu emailcímen.

A csere költsége utánvétként a futárnál fizetendő: 1550,- Ft táska, 2500,- Ft bőrönd esetében.

A futárt mi indítjuk az Ön címére a cseretermékkel. Viszi az Ön által kért cserét és elhozza az Önnél lévő terméket.

FONTOS! Kérjük, hogy az Önnél lévő terméket ha lehetséges eredeti csomagolásába helyezze vissza és biztonságosa zárja le, hogy szállítás közben ne tudjon megsérülni.

MIT TEGYEN, HA VISSZA SZERETNÉ KÜLDENI A RENDELT TERMÉKET PÉNZVISSZATÉRÍTÉS CÉLJÁBÓL?

A sértetlen terméket az eredeti csomagolásában 14 napon belül visszaküldheti címünkre: Taskam.hu 1101 Budapest, Kőbányai út 47/B. 
 

Az egyszerűbb ügyintézés érdekében a visszaküldött csomagba helyezze a kitöltött visszáru nyomtatványunkat, amit ide kattintva tud letölteni. Ha kártyás vásárlás történt, akkor a kártyájára történik a visszatérítés nincs szükség bankszámlaszámra barionon keresztül. A terméket vagy az általunk küldött csomagolásba vagy egy bármilyen zacskóba helyezze vissza és alaposan ragassza le. Nem becsomagolt terméket nem áll módunkban átvenni a postától csomagként. Amint visszajut hozzánk a csomag 2-3 munkanapon belül megtörténik az utalás.

MIT TEGYEN, HA A NEM AZ ÖN ÁLTAL RENDELT TERMÉK ÉRKEZETT VAGY HIÁNYOS A KÉZBESÍTETT CSOMAG?

Előfordulhat, hogy csomagjában nem az Ön által rendelt termék található vagy hiányos. Ilyen eseten kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat: