Barion Pixel
Kategóriák / Termékek

Visszaküldés

Mikor küldheted vissza a terméket?

Amennyiben szeretnél elállni a vásárlástól és visszaküldenéd a terméket, a csomag kézhezvételétől számítva 14 napon belül megteheted futárszolgálattal, vagy postán feladott csomagként.


Hogyan csomagold be a terméket?

A sértetlen, hordástól mentes állapotban lévő terméket az eredeti, sértetlen csomagolásában, azt dobozba vagy zacskóba téve és úgy leragasztva tudod számunkra visszaküldeni. A csomagban mindenképp helyezd el a helyesen kitöltött visszáru nyomtatványt, amin fel van tüntetve a visszaküldött termék(ek) cikkszáma.


Milyen esetben nem tudjuk elfogadni az elállási kérelmedet?

Amennyiben a terméken használat jelei látszódnak, például koszolódás, sérülés, rongálás, kopás stb. az elállási kérelmedet NEM áll módunkban elfogadni, az elutasításra kerül és visszaküldjük a terméket a feladó részére.


Mennyibe kerül a termék visszaküldés?

Abban az esetben, ha nem a megrendelt terméket, színt vagy méretet kaptad kézhez, ezt mindenképp jelezd ügyfélszolgálatunknak és a termékcserét a lehető leghamarabb, ingyenesen elvégezzük.

Amennyiben a megrendelt terméked nem tetszik, vagy méret cserét szeretnél, az általad választott legkedvezőbb szállítási móddal tudod visszaküldeni a terméket, azonban ebben az esetben a szállítási költség Téged terhel.


Visszaküldés GLS és Foxpost futárszolgálattal

Add fel a visszaküldeni kívánt terméket gyorsan és egyszerűen! Regisztráld csomagodat és rendeld meg a futárszolgáltatást pár egyszerű lépésben.

 

GLS eCsomag feladás

Töltsd ki a pontos adatokat és válaszd a házhozszállítás opciót címünkre, ugyanis csomagautomatás, GLS CsomagPontos és utánvétellel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni! A visszaküldés díját a GLS rendszere kalkulálja a megadott adatok alapján.

Amennyiben kérdésed merül fel a csomagfeladással kapcsolatban, kérjük keresd fel a GLS ügyfélszolgálatát a +36/29-886-700 / +36/20-890-0660 telefonszámon!

 

FOXPOST csomagfeladás

Amennyiben a FOXPOST futárszolgálattal szeretnéd visszaküldeni a terméket, szükséged lesz egy egyszerű, pár lépéses regisztrációra. Válaszd a csomagvisszaküldés menüpontot, amit ide kattintva érhetsz el, és tudj meg minden információt a visszaküldésről!

Amennyiben kérdésed merül fel a csomagfeladással kapcsolatban, kérjük keresd fel a FOXPOST ügyfélszolgálatát a +36/1-999-0369 telefonszámon vagy az info@foxpost.hu email címen!


Hogyan történik a pénzvisszatérítés?

A termék árát banki átutalással térítjük vissza a csomag visszaérkezése utáni 14 napon belül, ezért ügyelj rá, hogy a visszáru nyomtatványon azt helyesen tüntesd fel. Ha barionnal fizetettél, abban az esetben a bankkártyádra fogjunk visszatéríteni az összeget.


Hova címezd a csomagot?

Számlázási címünkön nincs csomagkezelés. Kizárólag az alábbi címre küldött csomagokat tudjuk átvenni:
Új címünk 2024. április 26-tól: Táskám.hu - 1103 Budapest, Vasgyár utca 15. 1. emelet (Táskám.hu iroda)

Régi címünk: Táskám.hu - 1101 Budapest, Kőbányai út 47/B.
Ezen a címen már nem üzemelünk. Az ide címezett csomagok nem jutnak el hozzánk.

A részünkre utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.

Kérdés esetén fordulj bizalommal vevőszolgálatunkhoz: