Mikor küldheted vissza a terméket?
Amennyiben szeretnél elállni a vásárlástól és visszaküldenéd a terméket, a csomag kézhezvételétől számítva 14 napon belül megteheted futárszolgálattal, vagy postán feladott csomagként.
Hogyan csomagold be a terméket?
A sértetlen, hordástól mentes állapotban lévő terméket az eredeti, sértetlen csomagolásában, azt dobozba vagy zacskóba téve és úgy leragasztva tudod számunkra visszaküldeni. A csomagban mindenképp helyezd el a helyesen kitöltött- innen letölthető- visszáru nyomtatványt, amin fel van tüntetve a visszaküldött termék(ek) cikkszáma.
Milyen esetben nem tudjuk elfogadni az elállási kérelmedet?
Amennyiben a terméken használat jelei látszódnak, például koszolódás, sérülés, rongálás, kopás stb. az elállási kérelmedet NEM áll módunkban elfogadni, az elutasításra kerül és visszaküldjük a terméket a feladó részére.
Mennyibe kerül a termék visszaküldés?
Abban az esetben, ha nem a megrendelt terméket, színt vagy méretet kaptad kézhez, ezt mindenképp jelezd ügyfélszolgálatunknak és a termékcserét a lehető leghamarabb, ingyenesen elvégezzük.
Amennyiben a megrendelt terméked nem tetszik, vagy méret cserét szeretnél, az általad választott legkedvezőbb szállítási móddal tudod visszaküldeni a terméket, azonban ebben az esetben a szállítási költség Téged terhel.
Visszaküldés GLS és Foxpost futárszolgálattal
Add fel a visszaküldeni kívánt terméket gyorsan és egyszerűen! Regisztráld csomagodat és rendeld meg a futárszolgáltatást pár egyszerű lépésben.
GLS eCsomag feladás
Töltsd ki a pontos adatokat és válaszd a házhozszállítás opciót címünkre, ugyanis csomagautomatás, GLS CsomagPontos és utánvétellel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni! A visszaküldés díját a GLS rendszere kalkulálja a megadott adatok alapján.
Amennyiben kérdésed merül fel a csomagfeladással kapcsolatban, kérjük keresd fel a GLS ügyfélszolgálatát a +36/29-886-700 / +36/20-890-0660 telefonszámon!
FOXPOST csomagfeladás
Amennyiben a FOXPOST futárszolgálattal szeretnéd visszaküldeni a terméket, szükséged lesz egy egyszerű, pár lépéses regisztrációra. Bejelentkezést követően válaszd a csomagvisszaküldés menüpontot, amit ide kattintva érhetsz el. Kattints az "Egyéb módon átvett csomag visszaküldése" opciót, és a legördülő menüből a partnerek közül válaszd ki a Taskam.hu (TIAN JIN TRADE KFT.) opciót. Töltsd ki az adatlapon kért információkat, és vidd el csomagodat a legközelebbi FOXPOST automatába!
Amennyiben kérdésed merül fel a csomagfeladással kapcsolatban, kérjük keresd fel a FOXPOST ügyfélszolgálatát a +36/1-999-0369 telefonszámon vagy az info@foxpost.hu email címen!
Hogyan történik a pénzvisszatérítés?
A termék árát banki átutalással térítjük vissza a csomag visszaérkezése utáni 14 napon belül, ezért ügyelj rá, hogy a visszáru nyomtatványon azt helyesen tüntesd fel. Ha barionnal fizetettél, abban az esetben a bankkártyádra fogjunk visszatéríteni az összeget.
Hova címezd a csomagot?
Számlázási címünkön nincs csomagkezelés. Kizárólag az alábbi címre küldött csomagokat tudjuk átvenni:
Új címünk 2024. április 26-tól: Táskám.hu - 1103 Budapest, Vasgyár utca 15. 1. emelet (Táskám.hu iroda)
A részünkre utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.
Kérdés esetén fordulj bizalommal vevőszolgálatunkhoz:
- telefonon a 06/1-4433-001 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 16:00 óra között
- vagy emailben: ugyfelszolgalat@taskam.hu