Visszaküldés
Mikor küldheti vissza a terméket?
Amennyiben szeretne elállni a vásárlástól és visszaküldené a terméket, a csomag kézhezvételétől számítva 14 napon belül tudja feladni a csomagot, melyet bármilyen formában postázhat, azaz futárszolgálattal, vagy postán feladott csomagként.
Hogyan csomagolja be a terméket?
A sértetlen, hordástól mentes állapotban lévő terméket az eredeti, sértetlen csomagolásában, azt dobozba vagy zacskóba téve és úgy leragasztva tudja számunkra visszaküldeni. A csomagban mindenképp helyezze el a helyesen kitöltött visszáru nyomtatványt, amin fel van tüntetve a visszaküldött termék(ek) cikkszáma.
Milyen esetben nem tudjuk elfogadni az elállási kérelmét?
Amennyiben a terméken használat jelei látszódnak, például koszolódás, sérülés, rongálás, kopás stb. az elállási kérelmet NEM áll módunkban elfogadni, az elutasításra kerül és visszaküldjük a terméket a feladó részére.
Mennyibe kerül a termék visszaküldés?
Abban az esetben, ha nem a megrendelt terméket, színt vagy méretet kapja kézhez, ezt mindenképp jelezze ügyfélszolgálatunknak és a termékcserét a lehető leghamarabb, ingyenesen elvégezzük.
Amennyiben a megrendelt terméke nem tetszik, vagy méret cserét szeretne, az Ön által választott legkedvezőbb szállítási móddal tudja visszaküldeni a terméket, azonban ebben az esetben a szállítási költség Önt terheli.
Hogyan történik a pénzvisszatérítés?
A termék árát banki átutalással térítjük vissza Önnek a csomag visszaérkezése utáni 14 napon belül, ezért ügyeljen rá, hogy a visszáru nyomtatványon azt helyesen tüntesse fel. Ha barionnal fizetett, abban az esetben a bankkártyájára fogjunk visszatéríteni az összeget.
Hova címezze a csomagot?
Számlázási címünkön nincs csomagkezelés. Kizárólag az alábbi címre küldött csomagokat tudjuk átvenni:
Új címünk 2024 Április 26-tól: Táskám.hu - 1103 Budapest, Vasgyár utca 15. 1. emelet (Táskám.hu iroda)
Régi címünk: Táskám.hu - 1101 Budapest, Kőbányai út 47/B.
Ezen a címen már nem üzemelünk. Az ide címezett csomagok nem jutnak el hozzánk.
A részünkre utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.
Kérdés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz:
- telefonon a 06/1-4433-001 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 16:00 óra között
- vagy emailben: ugyfelszolgalat@taskam.hu